marți, 13 aprilie 2010

Iluzii - Sperante ..8->

Iluziile... Cu totii ne-am dorit candva un lucru din toata inima. Si am visat la el ..la implinirea lui. Chiar daca poate, era imposibil. Doar un vis... Dar pur si simplu, traiam din acel vis. In fiecare zi ne gandeam la asta. Crezand ca intr-o zi va fi adevarat. Dar de cele mai multe ori erau.. doar iluzii. Iluziile nu sunt lucruri pentru care luptam. Sunt lucruri la care doar visam, si de cele mai multe ori nu se pot indelini. Dar care, in mintea nostra, candva vor fi posibile.

Mda ...Multe persoane confunda iluziile cu sperantele.
Sperantele sunt lucruri foarte asemanatoare cu iluziile, numai ca sperantele nu sunt vise! Ele sunt lucruri pe care ni le dorim, dar care se pot indeplini. Care intr-o zi pot deveni realitate..
Deci cred ca ati inteles diferenta. Iluziile sunt vise, in timp ce sperantele (adica ceea ce speri poate devni adevarat).
Daaa... Am gasit din nou pe un site, o intrebare: "Sa traiesti fara speranta inseamna sa incetezi sa mai traiesti."( Fiodor Destoievski, scriitor rus).Voi ati avut momente in viata cand v-ati pierdut speranta?''. Si raspunsurile:
1. ''Una din iluziile cele mai frumoase este speranta si mie mi place sa ma mint uneori singura.. probabil daca nu as spera nu as fi fericita..si daca este ceva ce nu poate fi luat..aceea e speranta..daca altcineva nu mi o poate lua nici eu nu am de gand sa o pierd sau sa renunt la ea! ''
2. ''In viata nu trebuie sa-ti pierzi speranta niciodata,mai devreme sau mai tarziu norocul te va gasi,trebuie sa fii optimist tot timpul chiar daca pierzi tot ce ai,si sa ai putere sa incepi de la capat tot timpul,ptr ca viata este o lupta intre bine si rau ( tu esti binele si viata e raul)asa ca fii tare ''
3. ''Niciodata sa nu incetezi sa speri la un lucru pe care il doresti.Fii optimist si vezi partea buna a lucrurilor.Daca iti doresti ceva cu adevarat si lupti pentru acel lucru, ti se va indeplini.''Speranta moare ultima'' ''
4. ''E mult spus ca mi-am pierdut speranta,doar am uitat ca exista,insa dupa cateva clipe am realizat ca o sa fie bine... speranta si optimistimismul trebuie sa fie in fiecare dintre noi! ''
5. ''Foarte frumos citatul si total de acord cu el. Daca nu mai am speranta , ar insemna sa nu mai am teluri , idealuri , vise sau orientari. Ar insemna sa traiesc fara vlaga , doar pt. simplul fapt ca trebuie sa respir aerul asta si asa poluat. Poate au fost momente cand mi-am pierdut speranta , atunci cand am avut esecuri in viata , sau mai grav , cand am suferit din dragoste. Dar de asemenea mi-am dat seama ca timpul e sinucigasul perfefct pentu toate si ca toate trec . Si ca speranta e primul motiv care ma face sa traiesc si sa-mi construiesc din nou vise. Si inca ce vise... ''
6. ''Parerea mea este ca fara vise si fara speranta , nu mai are rost sa traim .Intradevar un citat extraordinar . Unii spun k speranta nu moare niciodata , alti spun ca moare ultima...Dar eu cred ca speranta moare odata cu tine , ca fara spernata viata nu mai are rost ... De ce sa traiesti cand numai poti nici macar sa speri !?Intradevar , si eu mi-am pierdut speranata , suferind dupa cineva sau ceva la care nu m-as fi gandit vreodata ca-mi vor provoca lacrimi . Am avut mii de ganduri si am ramas cu unul , nu are rost sa mai traiesc...dar furtuna s-a risipit , soarele a aparut si speranta s-a renascut , asa trebuie sa gandesti mereu ...Reconstruiesti un nou drum , noi vise noi sperante...''
Cei care au dat aceste raspunsuri sunt oameni trecuti prin viata, care stiu sa spere. Sincer ..pe mine chiar m-au surprins parerile lor. Pentru ca in final, au dreptate: fara sperante nu ai mai avea ce face in viata. Fara sperante nu ai mai avea pentru ce sa traiesti. Pentru ca pur si simplu... nu ai mai vrea nimic din ceea ce nu ai. Si de aceea ..poti trai din sperante. Pentru ca ..ele te fac sa lupti pentru ceea ce iti doresti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu