sâmbătă, 10 aprilie 2010

Niciodata nu poate fi totul perfect! - Partea 2 (Fericirea)

Mda.. Daca ati citit penultimul articol, cred ca stiti deja despre e e vorba ..Daca nu, cititi-l mai intai!

Da. Stiu. Am pomenit de multe ori de ''fericire'', dar fericirea nu este un lucru concret. Ea poate insemna lucru diferite, pentru fiecare persoana in parte. Ca sa intelegeti mai bine... Acum cateva saptamani am gasit o intrebare pe un site care sunt cam asa: ''Cand ati fost ultima data fericit/a cu adevarat?''. Iar unele raspunsuri mi s-a parut chiar foarte interesante; si de aceea o sa va impartasesc si voua cateva dintre ele:

1. ''Chiar daca viata de multe ori nu e asa cum vreau eu si lucrurile nu merg cum mi-as dori, lupt pentru a reusi, pentru a fi fericita, si pentru a imi indeplinii visele. Incerc sa fiu fericita in fiecare clipa, deoarece timpul trece atat de repede si trebuie sa profitam de el, de tot ce avem. '' - acesta mi s-a parut cel mai bun. Cea care l-a scris are perfecta dreptate. Viata e scurta, deci de ce sa nu ne bucuram de toate lucrurile frumoase?

2.''Eu intotdeauna sunt fericita, mi-am dat seama ca nu are rost sa ma stresez. Viata este frumoasa si trebuie sa ne bucuram de ea.'' - Da. Asa este. Desi in viata intalnesti multe greutati, intotdeauna poti trece peste.

3. ''Pe 28 februarie am fost ultima data fericit, pentru ca am reusit sa fac pe cineva sa fie fericita... dar cum spunea lolita, nu te stresa, viata e frumoasa, gandeste positiv si totul va fi bine. '' - Mda.. Cel care a scris este printre putinii care inca se gandeste si la fericirea altora.

4. ''Am fost si sunt in continuare foarte fericita ! Sunt de acord cu Lolita . Pentru ce sa ne stresam atat? Trebuie sa traim clipa si sa ne bucuram de fiecare moment din viata noastra ! Avem doar una , de ce sa ne-o irosim gandind negativ sau fiind tristi ? '' - Da ..Ma bucur ca se mai gasesc si oameni care gandesc pozitiv pe lumea asta ...

5. ''Viata e un banchet, din care, daca sti, poti sa te infrupti din plin, daca sti sa o faci frumos si cu grija. De ce as fi nefericit? De ce sa ma uit la momentele cind am fost fericit cind de fapt fericirea se afla linga mine, eu doar trebuind sa o ating? '' - Poate in cazul lui ...Dar nu mereu poti atinge fericirea, desi are dreptate in ceea ce a spus.

6. ''Fericirea exista si fiecare om are parte de fericire, dar fiecare stie sa profite de ea mai mult sau mai putin, oamenii de azi nu se mai gandesc la lucrurile fericite care s-au petrecut sau se petrec in viata lor ci doar la necazuri si la suparare. Nu are rost, viata e scurta si merita traita. Ganditi-va ca si viata care o traim de zi cu zi ar trebui sa insemne fericire, pt ca multi oameni ar vrea sa mai aiba viata sa traiasca dar nu se mai pote. Asa ca traiti-va viata si fiti fericiti! '' - Mda ...mai bine de atat nici nu putea zice. Lumea e prea ocupata, pentru a mai fi fericita. Cat de trist! :(



Parerea mea

Pfff... Cum am spus si in celalalt articol, nu tin minte sa fii fost vreodata cu adevarat fericita. Adica nah, au fost momente ..Cand credeam ca sunt fericita, dar erau doar iluzii. Asta erau ..Dar macar eram ..,fericita! Nu mai simteam ca nu am nici un scop in viata, ca traiesc doar de pe o zi pe alta. Ca nu sper la un viitor ca lumea. Da... ca orice persoana, am si eu vise. Dar nu mai sper sa ajung vreodata sa mi le implinesc pentru ca ...nu mai pot sa lupt. Si nu mai vreau! Sunt atat de putine persoane carora le pasa cu adevarat de fericirea mea. Si de aceea tocmai ele ma astept sa-mi fie alaturi. Stiu ..Ma iubiti. Imi vreti binele. Si poate ca ..stiu. Nu realizez ce fac. Sunt prea naiva. Nu cer de la cei care nu ma cunosc sa aiba o parere buna despre mine, iar cei care ma cunosc, stiu cum sunt. Dar m-am saturat sa sfarsesc dezamagita, ca de obicei. Ori ma dezamagesc pe mine, ori pe ei. Si da. Tot nu ati inteles ce este fericirea pentru mine. Dar mi-e greu si mie sa-mi explic. Poate ca inseamna ..implinire profesionala, ma rog ..scolara si implinire sufleteasca. In special a 2-a. Pentru ca desi am spus de atatea ori ''te iubesc'', eu stiu ca nu am intalnit dragostea adevarata, si nici nu sper sa o intalnesc prea curand. Pentru ca mi-e frica ...mi-e frica sa iubesc din nou. Am suferit prea mult. Dar da, mi-am facut-o cu mana mea. Cand voi fi fericita din nou? Atunci cand voi lupta pentru ea. Cand voi putea sa ma ridic, si sa merg mai departe indiferent de orice. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu