vineri, 13 august 2010

From my heart . ♥

Am gasit pe mai multe site-uri intrebarea : '' Daca ai putea da timpul inapoi , ai schimba ceva ? '' . Nu , nu as schimba nimic , pt . ca nu regret nimic ! Cu toate ca am gresit multe la viata mea , nu am vrut niciodata sa nu se fi intamplat acel lucru , pt . ca pur si simplu , greselile sunt facute ca sa inveti din ele , sa le repari , doar daca e posibil !
Dar sa trec la subiect .. Eu mereu actionez din inima ! Inainte sa fac un lucru nu ma gandesc '' Oare e bine / rau ? '' . O fac , pt . ca asa simt pe moment . Rareori , cand sa fac un lucru cu mintea . Sa ma gandesc ce urmari va avea .. Nu ! Nu mi-a pasat cat de judecata va fi fapta mea , atata timp cat am facut-o din suflet !
Si stiu ca nu e bine , stiu ca de atatea ori o sa-mi fac mie insami rau si o sa sufar pt . ca nu ma gandesc la consecinte , ci doar la ceea ce simt in momentul in care iau o decizie . Dar pur si simplu , asta sunt eu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu