vineri, 27 august 2010

Moartea .


O sa incep cu o compunere realizata de o fosta colega e fratelui meu , care mi-a placut foarte mult , iar apoi voi spune si parerile mele ..
,, Moartea este o lege obiectiva a naturii - De Elisabeth Manciu .
De la inceputul lumii , viata se desfasoara in firescul ei : '' Viata este o chestiune a tuturor . '' Exista insa si-o lege nescrisa , un obicei al Pamantului : moartea . '' Moartea este o chestiune personala , a fiecaruia dintre noi . '' Intrebarile noastre nu razbat pana-n prapastiile albastre , de unde ni s-ar putea raspunde ! Moartea este sfarsitul tutoror pasiunilor . murind , nu mai suferi . Dar , .. rar dorim asta ! Vestejirea , pustiirea vegetatiei toamna , dau senzatia unui mars funebru al vietii . Frunzele cad , '' ca un sinistru semn . '' Apoi , sub zarea grea de plumb , apasatoare , ninsoarea cenusie se asterne . Inghetul amorteste orice vis , da senzatia sfasierii , o ciudata molesala , un abandon .. Se aud fanfare funebre de vant : sumbru , metalic . Deasupra-i intuneric . Jos , apele se rascoala impotriva pietrelor reci ! Natura ne da raspunsul prin amurg , apusul fiind o sugestie a sfarsitului apropiat . Cand noaptea rasare , lumina nu-i , nici soare . Nici stelele nu stralucesc ! Ramane doar mahnire , fara intrebari .. Noi , muritorii , ne terminam existenta prin moarte . Murind , se termina timpul . Ce-i timpul ? Probabil , o linie cu 2 capete . Un drum pe care-l incepem din leagan si ni-l terminam in mormant . Deznodamantul este acelasi . Moartea este o lege obiectiva a naturii : nepartinitoare , impartiala . Ce-i viata ? Un desert , care are mai multe oaze : speranta , ambitia , iubirea , ura .. Toti oamenii sunt egali inaintea vietii si a mortii . Albul si negrul . Lumina si intuneric ! Ni se mistuie somnul si sangele , iar pleoapele de lume ne despart ! '' Un gol istoric se intinde ! '' ''

Parerea mea
In ceea ce ma priveste , eu nu vad moartea neaparat ca un sfarsit , ci mai degraba ca inceputul unei noi vieti .. '' Murind , nu mai suferi . '' Suferinta nu se va termina niciodata ! :| Cei care se sinucid , o fac pentru ca sufera .. si spera ca acolo unde vor ajunge vor fi fericiti , dar eu nu sunt de aceeasi parere ! Oricine sufera , la un moment dat .. Dar asta e , trebuie sa treci peste . Parerile sunt impartite .. Deoarece , nimeni nu a inviat ca sa spuna , de fapt , ce se intampla dupa moarte .. De aceea multora , le este frica , intr-un fel sau altul , de moarte . Pentru ca nu stiu , ce se va intampla dupa ce mor . Dar cum am spus , si repet , moartea este , in opinia mea , INCEPUTUL SFARSITULUI ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu