marți, 21 iunie 2011

Dincolo de aparente ..



Aparente . Asa e un lucru sau poate , de fapt , el nu e asa cum crezi tu ?!
Am invatat ca nimic nu e asa cum pare .
Era o vreme cand credeam ca prietenii sunt totul , dar credeam cu adevarat ! O data cu trecerea timpului , insa , am realizat , ca e aproape imposibil sa gasesti un prieten sincer , care sa-ti fie alaturi , ca un frate / o sora , sa te iubeasca , sa te respecte , si chiar sa insemni ceva pentru el / ea cu adevarat , nu doar ‘’de ochii lumii’’ . Era o vreme , cand , cunoasteam o persoana , si daca mi se parea de treaba , deja o consideram prietena buna . Dar , greseam , asa cum faceam cu multe alte lucruri la vremea aceea . Nu stiam de ce ceilalti sunt rai , pentru ca eu nu le dadeam motive sa fie asa , insa , cu timpul , am ajuns sa citesc oamenii . Nu mai sunt prietenoasa cu toti , asa cum eram , pentru ca nu mai merita sa-ti pierzi timpul facandu-ti prieteni , care oricum nu vor face nimic pentru tine . Am realizat ca nu merita sa repeti un lucru unei persoane de 10 ori , pentru ca daca ea stie ca e adevarat ce-i spui , te crede din prima ! Daca nu , refuza sa vada adevarul , si totu-i in zadar ! Uneori iti dai seama de greseala facuta mai tarziu , dar cu toate ca se spune ‘’niciodata nu e prea tarziu’’ , nu e ca si cum ti-ai da seama la timpul potrivit . Daca atunci cand trebuie , am lua o decizie , buna sau rea fie ea , e mult mai bine si lucrurile se rezolva mult mai usor . Cu toate ca uneori trebuie sa luam decizii care ne fac rau , e mult mai bine decat sa suferi pe o perioada lunga de timp .
Revenind la subiect , parerea mea e ca trebuie sa cunosti bine o persoana , inainte sa ai incredere in ea . Sa incerci sa afli mereu adevarul de la sursa , nu sa crezi in spusele oamenilor . Sa nu judeci o persoana fara sa o cunosti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu