duminică, 7 august 2011

Acceptare .


       Am realizat că singurul mod de a merge mai departe este de a accepta trecutul . Dacă cândva , pot spune că trăiam cu umbra trecutului , acum , am învăţat că tot răul e spre bine , şi că întâmplările neplăcute fac parte din viaţa oricui :) . Adevărul este că e greu , insă , în viaţă nimic nu e uşor ! Uneori , e greu să asculţi o melodie care se potriveşte unei întâmplări din viaţa ta , fără să-ţi dea lacrimile . Am crezut că nu voi mai putea trăi fără să-mi amintesc unele lucruri şi să regret , dar încet , încet , am trecut peste . Acum , cred că nimic din viaţa mea nu a fost în zadar . Au fost lucruri , care la momentul respective m-au durut , dar cu timpul m-au ajutat . M-au făcut să realizez unele lucruri , să mă maturizez .
      Nu pot spune că m-am ferit vreodată de suferinţă , ci mai degraba , fără să vreau , de multe ori mi-am făcut rău singură . Nu mă consider o persoana realistă , însă , în comparaţie cu alţii , mă consider destul de matură . Aş putea spune că sunt o persoană bună cu ceilalţi uneori , dar alteori mai indiferentă şi mai rece .
      Ca şi încheiere , aş vrea să vă spun că singurul lucru cert este că viaţa e grea , şi doar fiind o persoană puternică poţi trece peste toate ! Take care ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu