miercuri, 28 aprilie 2010

Relatiile.



Cred ca majoriatea stiti... E cel mai frumos lucru din lume. E cea mai speciala dragoste: PRIMA DRAGOSTE. Pentru ca e un pic ciudat, e ceva ce nu ai mai experimentat. Simti fluturasi in stomac, te gandesti la aceea persoana non-stop, o visezi. Dar prima dragoste poate fi impartasita sau ..nu! Daca nu, este foarte dureros. Stiu asta ..pentru ca daca ea nu este impartasita, poti ajunge sa-ti fie frica sa iubesti din nou. De ce? Pentru ca te gandesti ca vei suferi din nou, ca vei fi ranit/a, dar cu toate astea.. Mereu vei simti nevoia unei persoane care sa te iubeasca, si tu la fel pe el/ea. Dar asta poate fi posibil doar cu persoana potrivita, la momentul potrivit.

RELATIILE
Relatiile ..in general sunt bazate pe iubire, dar nu tot timpul. Pot fi bazate si pe interes, dar astea dureaza foarte putin timp. Ce sa zic despre relatiile dintre adolescenti?! Hmm.. Majoritatea nu-s bazate pe iubirel. Sunt incepute doar din nevoia unei relatii, sau pur si simplu pentru distractie. Sunt relatii de scurta durata, unele chiar ''la misto''. Dar asta nu inseama ca toate relatiile dintre adolescenti sunt asa. Multe persoane mi-au zis ca ''sunt copilareli''. Adica cum?! Un copil nu poate iubi?! Asta este o parere total gresita. Si adolescentii iubesc, si cu mult mai multa pasiune ca alte persoane trecute prin viata. Dar cum am zis, multe relatii se sfarsesc din multe cauze: minciuna, infidelitate, parinti, anturaj, etc. Dar un lucru e cert: iubirea adevarata invinge orice! Dar pur si simplu, daca o relatie nu merita, daca nu e bazata pe sinceritate, fidelitate, etc., nu prea merita continuata. Dar fiecare cu decizia lui!

Mda ..stiu ca v-am innebunit! Dar din nou am gasit o intrebare pe un site. Foarte interesanta, iar raspunsurile si mai si. Intrebarea: '' "Zambesc...chiar daca stiu ca ma minte. Prefer sa'l cred decat sa simt ca'l pierd".Pt cei care nu stiu sunt versuri din Vescan&Ligia-el&ea. Sunteti de acord cu aceasta afirmatie? De ce da? De ce nu?''. Raspunsuri:
1. ''Cum se spune, dragostea e oarba si cateodata faci orice sacrificiu pentru a nu pierde persoana de langa tine. Nu sunt de acord deoarece decat sa stai langa un om pe care il iubesti din tot sufletul si sa stii ca el iti imparaseste sentimente cu minciuna, mai bine renunti chiar daca e greu in speranta ca odata vei iubi din nou dar pe persoana potrivita.''
2. ''Cand iubesti, faci si asta, si multe alte nebunii , doar pentru a nu pierde persoana iubita. Nu sunt de acord cu asta, dar stiu ca persoanele indragostite sunt oarbe, si vad totul diferit fata de cei din exterior. ''
3. ''Sunt niste rime . Daca te minte 1, 2 de ori, mai merge. Hai, daca e iubirea mare, treci si peste a 3-a oara. Dar unde va duce o relatie fara sinceritate? Oricat ti-ar batea inima pentru el, ar putea sa-si sacrifice orgoliul si sa-ti recunoasca adevarul. A calcat stramb, e vina lui. Daca nu suporta consecintele si se obisnuieste sa nu-l traga nimeni la raspundere, face din asta un viciu care-i va dauna pe viitor. ''
4. ''NU! NU! NU! NU! Sa stiu ca ma minte si sa zambesc? Il las acolo! Sa il mai si cred? Dar nu sunt senila! Nici Alzheimer nu am! Am uneori memorie selectiva in legatura cu greselile pe care le fac eu, dar asa facem toti, insa sa fiu mintita, sa stiu si sa il si cred ca mi-e frica sa il pierd? Unde-i logica? Daca stiu ca ma minte e logic, rational sa NU il cred! Asta imi suna a masochism sau ca as avea eu o boala psihica. Si imi mai suna ca unul care si-ar bate joc de mine non-stop. ''
5. ''Dar nu , nu sunt de acord . Sa tac si sa inghit doar ca sa nu il pierd?!? Nu ca m-as desparti de el , dar as discuta cu el , sa imi spuna adevarul . Intr-o relatie conteaza foarte mult increderea , deci daca are incredere in mine nu ma minte. Daca nu ar exista increderea eu m-as desparti de el , pentru ca mereu o sa traiesc in minciuna si nah, nu e placut. Sincer... ''
6. ''Da... desi nu e corect. Stiu foarte bine asta, pentru. ca si EL m-a mintit de multe ori, dar ...prefer sa traiesc cu gandul ca desi uneori ma iubeste, chiar daca ma minte, decat sa stiu ca nu e langa mine. Pt. ca nu stiu daca as putea trai fara el, adica .poate as putea, dar viata mea nu ar fi fericita. Si de aceea uneori ma mint si pe mine insami, aceeptand totul de dragul lui. Pt. ca e unul dintre putinele lucru pe care le mai am, una dintre putinele persoane care stiu ca ma iubesc. Revenind la intrebare .Nu stiu cat de corect este sa accepti totul, inasa dupa parerea mea, asta e dragoste adevarata! ''


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu