duminică, 11 iulie 2010

Monotonia.

Ce ma deranjeaza in momentu' asta?! Pur si simplu, monotonia. Stii.. E enervant sa faci mereu si mereu aceleasi lucruri. Da. Okei. Nu pentru toti e asa.. Dar pentru unii da. La un moment dat, ajungi sa crezi ca totul e la fel. Ca nu e absolut nici o diferenta intre o zi si alta. Faci mereu aceleasi lucruri. Poate si un strop de distractie.. Dar niciodata de-ajuns.
Ca sa clarific, nu-s psiholog sau altceva, dar eu vad clar o diferenta intre monotonie si plictiseala. Poate ca o vad doar eu.. Nu stiu. Depinde. Eu vad lucrurile cam asa:
MONOTONIA - impresia ca totul e fara nici un rost, ca e la fel intotdeauna, nimic nou. Dar monotonia in general intervine la un anumit lucru, nu asaa. Ma rog, ii mai greu de explicat.
PLICTISEALA - nu ai ce face, nu stii cum sa-ti petreci timpul, faci lucruri pe care la faci mereu. Dar totusi e altfel decat monotonia.

(That`s my impression, right?! Sa nu ma trezesc in comm-uri ca ''Mama, nu stii ..'' Si de-astea. Asta ii blogu' meu si eu imi scriu parerile. Daca nu esti de acord okei. Daca nu, nu ma freca la cap.) Asta ca o paranteza. NeXt.

Monotonia, ca si plictiseala, pot fii alungate cu usurinta. Sunt multe lucrui pe care le poti face, doar ca pe moment nu te gandesti la ele. Nu e greu. Iti trebuie doar timp, energie si poate bani! :)) Hai ca glumesc.

Try! Your life can be better.. and fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu