sâmbătă, 17 iulie 2010

Schimbare..


Am vrut mereu
Sa fiu o fata cu tupeu,
Si pot spune ca mi-a iesit.
Asa, multe probleme am depasit.

Curva, diva sau fitoasa ;
De multi eu n-am fost inteleasa.
Ei imediat m-au catalogat,
Doar pentru faptul ca m-am schimbat.

Multi mi-au vrut binele,
Dar nu i-am ascultat.
De toate reprosurile
Eu m-am saturat.

In multe belele eu m-am bagat,
Doar pentru faptul ca am fumat.
Profesorii, rudele..
Toti m-au judecat,
Ca de ce la timp nu m-am lasat.
Dar pur si simplu, de replicile lor nu mi-a pasat.

Apoi..
Am ajuns sa plang seara de seara
Pentru fiecare persoana
Ce m-a iubit si am ranit-o,
Iar eu nici n-am ascultat-o.

N-am mai vrut sa fiu un inger ;
Zi de zi sa sper, sa sper..
La o viata mult mai buna,
Care de fapt ar fi minciuna.

Am vrut sa fiu independenta
Fara s-ajung dependenta.
Dar am realizat..
Ca niciodata nu mi-au ajuns
Iubirea, prietenia, intelegere.
Toate le-am distrus!

Dar nici acele clipe nu le regret..
Imi amintesc cum pe strada eu fumam
Si cat de bine ma simteam.
Gaseam in asta un refugiu,
Nu era ca si un viciu.
Toti priveau in aparenta,
De parc-a fost coincidenta,
Ca poate m-au prostit sau invatat,
Nimic din toate astea nu-i adevarat !

Multi ar spune: ‘’Tu nimic n-ai invatat
Din toate ce s-au intamplat !’’
Iar eu as spune :
‘’Daca dupa mine ar fi fost
Niciodata nu m-as fi schimbat,
Dar viata m-a obligat !’'

-Aceasta poezia este intru totul adevarata. Tot ce scrie este adevarat.. A fost un moment destul de greu pentru mine, dar pe care nu il regret. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu