luni, 2 august 2010

Viata e scurta .. Partea 2 .

M-am hotarat sa scriu a 2-a partea a articolului , deoarece in partea 1 am cam deviat de la subiect ..
Deciii .. Viata e scurta , si de aceea e bine sa incerci sa faci tot ceea ce ti-ai propus , oricat de riscant ar fi .. pentru ca niciodata nu stii cand poti muri .. Azi poti fi okei , iar maine sa nu mai fii . Nu se stie niciodata .
Am vazut un film acum mai mult timp , un film care nu il voi uita niciodata , un film care mi-a schimbat perspectiva despre viata . Din pacate nu mai stiu cum se numea , dar o sa va povestesc despre ce era vorba .. Deci erau doi batrani care erau in spital , destul de bolvani , nu mai aveau de trait mai mult de 1 luna . Unul dintre ei isi traise viata la maxim , facuse tot ce isi dorise , cu toate ca nu mai avea familie , copii il parasisera , nimic . In timp ce celalalt avea familie , totul , dar niciodata nu facuse ceea ce isi dorise cu adevarat . Au devenit buni prieteni , iar un ultima lor luna de viata si-au dorit sa faca multe lucruri riscante . Sa traiesca viata la maxim !
Acest film m-a facut intr-un el sau altul sa reflectez , sa-mi dau seama ca nu mai pot trai asa , mereu sa fiu cuminte , sa-i ascult pe ceilalti , sa n-am tupeu . Chiar atunci cand am fumat si toti ma judecau , cineva mi-a zis '' Lasa-ti-o in pace ! E treaba ei ce face . Are doar o viata . ''
Si de atunci am inceput eu sa ma gandesc ma serios ca vrea sa fiu mai libera , sa fac tot ce vreau , dar nu cu conditia sa-i ranesc pe ceilalti , ci pur si simplu sa-i fac sa ma inteleaga . Nu prea am reusit , pentru ca de multe ori sunt catalogata gresit , doar pentru tupeul meu in unele situatii , pentru ca nu sunt mereu tupeista . Dar merita risc , mereu si pentru totdeauna , pentru ca viata e scurta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu