miercuri, 28 iulie 2010

Viata e scurta ..


Viata e scurta .. Si de aceea trebuie traita la maxim ! Inainte .. Niciodata nu profitam de sansele pe care mi le dadea viata . Le refuzam , pur si simplu , de frica unui esec .. sau poate doar pentru faptul ca asa eram eu .

Dar .. odata cu trecerea timpului am realizat ca am doar de pierdut daca continui asa . Am realizat ca e mai bine sa ajungi sa regreti sa ai facut un lucru , decat sa regreti ca nu l-ai facut niciodata .. Nu mi-a pasat cum m-au considerat ceilalti , pentru ca am facut ceea ce am vrut EU ! Tot ce am facut , am facut uneori spontan , fara sa ma gandesc . Dar am facut-o din inima ! Uneori am jignit , le-am facut celorlalti o impresie proasta despre mine , prin faptele mele , dar repet : Nu mi-a pasat ! In felul asta , m-am simtit mai libera .. Am simtit in sfarsit ca pot si eu sa-mi spun parerea fara ca ceilalti sa vorbeasca peste mine ! Am simtit ca nu mai mi-e frica de nimic !
 O viata scurta , care trebuie traita !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu