miercuri, 26 iunie 2013

Timpul trece.

       Recitind articolele scrise acum mult timp, am realizat cât de repede a trecut timpul şi cât de diferite sunt acum multe lucruri.. Uneori am impresia că toţi ceilalţi s-au schimbat, dar că eu am rămas aceeşi. Poate că în minte mea, prefer să fiu tot un copilul care credea că le ştie pe toate, dar totuşi nu ştia nimic. Citesc.. şi zâmbesc. Mă amuză cum puteam să cred că ştiu ce e iubirea şi maturitatea la 12 ani, cum aveam impresia că mulţi îmi erau prieteni, deşi practic nu aveam nimic în comun cu ei. Totodată, nu pot să cred cât de nemulţumită eram de tot, cum nu apreciam ceea ce aveam, cum vedeam numai ceea ce era rău.. Acum, nu s-au schimbat multe. Poate doar faptul că acum accept lucrurile aşa cum sunt şi sunt conştientă că nu pot schimba răutatea, falsitatea, ipocrizia oamenilor. În fond, am rămas tot un copil.. Poate un copil care ştie multe, care ştie ce e bine, dar totuşi mereu alege calea greşită.
           S-au schimbat atâtea şi vor continua să se schimbe o dată cu trecerea anilor, atât în ceea ce mă priveşte pe mine, cât şi pe cei din jurul meu. Rămân totuşi amintirile pe care nimeni nu le poate şterge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu