vineri, 6 septembrie 2013

Șoapte.

         Deschid ușor ușă. Nu vreau să te trezesc. Te privesc cum dormi. Ești atât de frumos .. Razele care pătrund timid prin fereastră în această dimineață însorită îți mângâie trupul învelit pe jumătate de plapumă. Totul mi se pare un vis. Tu, băiatul perfect la care am visat mereu, ești acum al meu. Zâmbesc când îmi amintesc cum a început totul .. 
 - Bună dimineață, iubita. De când stai acolo ?      
   Ne jucăm fericiți în apă, stropindu-ne reciproc. Ne-am apropiat. M-ai sărutat. 
- Hei. La ce te gândești ?      
   Nu mi-a trecut prin cap că o vei face vreodată. Deși îmi doream nespus. Ahh, dacă ai ști .. Mereu te-am vrut lângă mine. 
- Mă auzi ?     
  Atunci mi-am dat seama că vorbeai cu mine, te trezisei, iar eu .. Ei bine, eu mă gândeam la toate acele momente frumoase pe care le-aș retrăi iar și iar. 
- Neața, baby. Scuze. Nu am vrut să te trezesc. 
- Draga mea, nu ai de ce să îți ceri scuze. Am dormit destul.        
  Îți sărut ușor buzele catifelate. Ești așa dulce. Toate astea se întâmplă sau visez eu ? Nu, sunt sigură. Ești real, la fel ca dragostea noastră. 
- Mă duc să fumez o țigară. 
- Bine, iubita. Mă îmbrac și vin și eu imediat.       
  Îmi iau papucii de casă cei roz și pufoși pentru că știu că nu suporți rozul.. Ești așa simpatic când te enervezi. Dar nu, tu nu te enervezi niciodată. Nu din cauza mea.     
  Deschid geamul ca să intre aerul proaspăt al dimineții. E frig, dar îmi place. Nu mai îmi e somn.      
  Mă așez pe scaun. Bun, acum să îmi aprind țigara. Stai ! Unde sunt țigările ? Le-am uitat în buzunar ? Le-am pierdut ? Ah, da. Erau pe canapea.    
  Iau țigara, o duc la buze, dar constat că ai aceeași brichetă care e mereu atât de greu de aprins pentru mine. Sunt prea fragilă. La naiba ! Ai râde dacă m-ai vedea. 
- Hihihi. Iar nu poți să aprinzi bricheta ? 
- Da .. M-ai prins.
- Stai să te ajut. 
- Mulțumesc, dragul meu..     
  Trag fumul în piept .. De ce m-ai ales pe mine, o copilă naivă care nu știe nimic despre viață, despre relații ? Îți plăceau fetele mature. Chiar tu mi-ai zis-o. Ce s-a schimbat ?    
  Suflu și privesc fumul care formează tot felul de forme, până dispare încetul cu încetul. Tu te-ai schimbat. Poate ai realizat că veselia, inocența și bunătatea mea, asta înafara faptului că mereu ne-am înțeles atât de bine, te pot face să mă iubești. 
- Ce e cu tine azi ?    
  Dar mi-e frică să sufăr. Nu vreau să sufăr, nu vreau, nu vreau. Sting țigara. 
- Cu mine ? Nimic. De ce spui asta ?     
  E prea devreme să mă gândesc la asta. Suntem de puțin timp împreună .. 
- Ești așa de visătoare, absentă. Nu asculți ce-ți zic.    
  Și totuși .. M-am atașat de tine, țin la tine. Nu vreau să te pierd. 
- Ba da. Eu ..    
  Vreau să fim împreună mult timp și să fim foarte, foarte fericiți. Mereu ce e frumos se termină repede. Nu, nu, nu ! Nu și de data asta. 
- Shhht. Nu spune nimic. Te înțeleg.
- Sper. 
- Chiar te înțeleg. Nu e nevoie să îmi explici.    
  Nu aș putea să îți explic. Mereu îmi fac griji atunci când nu e cazul. Mereu sunt pesimistă. Sau realistă. Sau ambele. Nu sunt ca tine. Dar o să fie bine. O să fim fericiți. 
- O să fie bine. 
- Ce ai spus ? 
- Am spus că o să fie bine, micuțo. 
- Mereu îmi citești gândurile ..
                                                                      .. pentru M. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu